Ebruuuucn1 Kızlar merhaba 39+6 günlük olduk . 5 dk bi gelen kasılmalarım var ama şiddeti hiç değişmiyor normal nst de 40 larda çıkan kadar sonra geçiyor bunlar yalancı sancı diye düşünüyorum sizce ?
Hsbsk Ebruuuucn1 gerçek sanci olabilir 5 dk da bir geliyorsa acı eşiğini yüksekse ondan normal gibi geliyordur. Bide dogum sancısı oyle dayanilmayacak gibi bisi degil ki
Ebruuuucn1 Byby99 yani böyle doğum sancısı olmaz diye düşünüyorum bende o yüzden kaliye alasım gelmiyor 😂