İnternetten baktım bendeki belirtilerle aynı bu rahatsızlığın belirtileri doktora gidenler bilir bu bendeki belirtiler gerçekten o mu önce göğsüme ağır bi yük karıncalanma gibi giriyo özellikle sol kalp tarafı sonra kollara elime kadar o karıncalanma geliyo böyle kalp krizi geçirecek gibi oluyorm kalbimde carpntı yapıyo biraz kemdime moral verdikten sonra düzeliyor ama göğsümdeki sıkıntı hissi geçmiyo doğumdan sonra her gün böyle olmaya başladım eskiden ayda yılda bi olurdu kemdimi kontrol edebiliyorum ama sezeryandan sonra korktum korkularım çok arttırdı kendiliğinden başlıyo napmam lazım ne olur bi moral bi yol gösterin