Goksugul o tat çok kötü, 16 haftalık hamileyim hala geçmedi. Hormonlardan kaynaklanıyor. mide asidinde yükseliyor. O yüzden kötü bir tat oluşuyor. Mümkün oldukça yüksek yastık kullan. Geçmiyor çünkü uzun bir zaman. Çok fırçalıyorum dişimi. Rahatsız oluyorum. Sende deneyebilirsin. Çikolatayı ise 14 ten sonra yiyebilirsin. Bende öyle oldu sürekli ekşi yiyordum. Hatta salatadan tiksindim.