Merhaba sevgili anneler, 13. Haftada suyumun gelmesinden kaynaklı bebeğimin sıvısı azaldı 6 gündür hiç kalkmadan yatıyorum, bol su içiyorum, havuç suyu önerdi sağolsun bazı anneler onu da içiyorum. Ama bebeğim çok küçük ve diyorlar ki senin içtiğinle sıvı artmaz😔 doktor durum çok kötü değil dedi ama içim hiç rahat değil. Bir mucize olur mu suyum artar mı? Çok korkuyorum nolur içime su serpin ne zormuş insanın çocuğunu kaybetme riskini yaşaması… Allah tüm riskli gebeliği olan annelere acil şifa versin.🙏🏼