İlk defa özel çapa hastanesne gittim bugün .. Şifa hanıma . Şimdiye kadar son adet tarihimi söylememe rağmen geriden geliyor ultrasonla uyuşmuyor denilmedi bana. Ama bugün ilk defa 2 hafta geriden geliyor denildi. 34 hesaplamalara göre. Ultrosana göre 32.haftadayım. En son 3 hafta önce gittim hastaneye ama böyle bişey söylenmedi yine . Varmı benimle aynı durumda olan ? Normal bişey mi yada yanlıslık olabilir mi? Pazartesi eski ultrason kağıtlarımı götürücem kızlar. Onlara bakmak istedi 😔