Hanımlar selamun aleyküm. 25 haftalık hamileyim. Sahurdan sonra bir diş ağrısı tutuyor bende ve bu başımı da ağrıtıyor. İşin kötü tarafı bütün gün devam ediyor. İlaç da içemiyorum haliyle. Bildiğiniz doğal yollardan diş ağrısı için öneriniz var mı? Bir de hamilelikte diş çekimi veya dolgu yaptırılıyor mu bu konuda bilgisi ve önerisi olan var ise ve yardımcı olursa çok sevinirim