6 Mayıs’ta sezeryan günümü aldım hastanem aileler için bişey yapamıyoruz kendi imkanları doğrultusunda gelebiliyorsa gelsinler izin kağıdı saadece eş için çıkartıyoruz dedi özel hastane olarak yardımcı olmaları gerekmiyor mu çözemedim annemlerde yanımda olmak istiyor ilk doğumum üstelik 😏