Merhabalar arkadaşlar, ben çok memnun kaldığım doktorum var ona devam ediyorum, cinsiyeti söyledi bana , ama çevremdeki herkes yanılma olabilir başka doktora da git diyorlar . Ailem de yavaştan alişverişe başlamak istiyor. Sizce ben başka doktora girsem kendi özeldeki doktorum görür mü sadcee cinsiyetini öğrenmek için gideceğim. Cinsiyet partisi de istiyorum eşimle ikimiz yapalım dedik