mavsnz38_ sütüm gelmezse diye düşünmeyin bence , sağlık ocağındaki hemşiremden minik bir eğitim ama çok faydalı bir eğitim aldım. Öncelikle zaten emzirmeyi düşünüyor musun diye sordu , tabii ki evet dedim. Düşünmeyenler de olabiliyormuş çünkü. Sonrasında o anlatacaklarını anlattı , ben dinledim bir güzel. En sonunda dediği cümle hormonlarda ve kafada bitiyor iş dedi , kendini emzirmeye odaklarsan sütüm gelmezse etmezse diye düşünmezsen sütün gelir dedi. Mama biberon koyayım mı her ihtimale karşı dediğimde gerek olmadığını , gerek olursa da her hastanenin karşısında eczane olduğunu ve temin edebileceğimi belirtti. Böyle bir süt gelmeme durumda da zaten biberonla değil şırınga kaşık vb birkaç yolla beslemem gerektiğini belirtti. Birçok ebeyi de takip edip araştırıyorum , işi bilenler hep kafada bittiğini ve kendimizi bu konuda motive etmemiz gerektiğini belirtiyor.