Kızlar selam, 2 gündür kasığımın bir tık üstüne bir ağrı girip çıkıyor. Çok kısa süreli. Böyle iğne batar gibi. Yalancı sancı böyle bir şey mi? Değilse bu normal mi😂 30 haftalığım ve bu zamana kadar sancı diyebileceğim hiçbir şey yaşamadığım için bu ağrıları ayırt edemiyorum. Tecrübeli anneler yalancı sancıyı nasıl ayırt edebilirim söylerseniz çok sevinirim🐣😂