hangi gunu degerlendirmek daha verimli olur acaba😬en azindan bir gun ara vererek iliski olacagini varsayarsak ozellikle hangi gunleri degerlendirmek daha iyi olur ki😬cunku mesela esimle yumurtlama ve sonrasindaki iki gunu mutlaka degerlendir olayini asla degerlendiremem illa ara verilcek o kadar ust uste asla istemiyo ki ben de oyleyim ne yalan söyleyeyim 🙈😬