Ozgezafer
Nts de erken doğum sancısı yok dedi doktor ntsyi yapan hemşireyle doktor baya ilgilendiler tahlilde yaptılar önce enfeksiyon var mı yok diye bakalım dediler enfeksiyona sebeb oluyormuş böyle şikayetlere tahliller temiz cıktı sonra nts ye bağladılar orda da erken doğuma sebeb olacak sancıların yok bebeğin cok hareketli sadece bu dedi ama için rahat olan diyorsan bakayım ama gerek yükseldi bende yaptırmadım