Kızlar objektif yorumunuzu bekliyorum gerçekten ne düşünüyorsanız onu yazın alınma gücenme yapmam zaten soruyorsam dışarıdan nasıl gözüküyor diye merak ettiğim için . Kızımız olacak nasipse son 50gunumuz deyiz . ismini
Zeynep Nilda koymaya karar vermiştik . 😌 Nasıl sizce ismi ?