balpetegim_35 Bi anda tuvaletimi yaptığımda yanma oldu sürekli tuvaletim var gibi oluyor. Oturamıyorum çok batıyor yanıyor . Doktora gitçem ama haftasonu olduğu için gidemiyorum. Ne iyi gelir ? Ne yapmam lazım bilgisi olan var mı ?
Serpil321 balpetegim_35 yarim su bardagi elma sirkesi yarim su bardagi sicak su idrarinizi yaptiktan sonra bu suyla taharetlenin yakiyo ama etkili
Cansuyorgancilar balpetegim_35 bende sizin gibiydim ve sağ böbreğimde ağrı başladı acile gittim dr durumun kötü erken doğum yaparsın dierek yatış verdi bulantı ateşi saymıyorum bile çok kötü. Sakın ihmal etmeyin mutlaka acile gidin ve bol sıvı tükendin
Semaemre28 Dün akşam ben de öyleydim artık kasıklarımda çok sancı başlayınca acile gittim. İlaç verdi bakalım inşallah iyi gelecek. Bence siz de bi gidin enfeksiyon olabilir