34+3′üm 3 gündür sırt ağrımdan zor yatıyorum oturuyorum bir süre oturunca ağrımaya başlıyor oturmaya korkat oldum heöen sırtım ağrımaya başlıyor,yatarken de sırtıma sert yastık dayamadan yatamıyorum sırt ağrısı bel ağrısından da kötüymüş🤭Son zamanlarda sırt ağrısı artar mı bu sorunu yaşayan çok var mı merak ediyorum🤗Ne iyi geliyor sırt ağrısına masaj dışında?Birde yine 3 gündür aşırı sıcak basıyor beni içerden böyle, Ateşimi ölçüyorum ateş yok havalara bağlıyorum çok bunaltıcı birkaç gündür hem ondan hemde hamileliğin son zamanları çok sıcak basar derler ona bağlıyorum sizlerin nasıl geçiyor bu haftalar var mı benim yazdığım şikayetlerden yakınan🙈Şöyle yapıyorum buna iyi geliyor dediğiniz🤗