esra556141 Pnrsrcn ücretli tabi kan tahlili yapiliyo sonuçta ben kan icin 36 tl ödedim 12 tl de icecek
Buseseyma Pnrsrcn ben 500 lira verdim kan tahlillerine . Bi de aç karnina içtiğim o glikoz eczanede 10 lira felandi
Yusufaras81 Pnrsrcn ben özelde yaptırdım canım 52 TL ödedim içeceğide kan aldırdığım yerden verdiler herşey dahildi kan tahlili içecek falan
ug_fa-3diplomalianne Pnrsrcn neden özelde yaptırıyosun anlamadım aile hekimlikleri ücretsiz yapıyo sadece içeceği eczaneden kendin alıyosun bazı yerlerde 10 bazı yerlerde 15 tl gibi bi fiyatı var
Pnrsrcn ug_fa-3diplomalianne Aile hekimim yapmıyor. Takibimi yapan doktorumda yaptırmak daha mantıklı diye düşünüyorum.
feyzaa34 Pnrsrcn 2 sene önce hamileliğimde arkadaşımda özele gidiyordu doktoru 2 yağlı poğaça 1 vişne suyu iç demiş bende doktoruma böyle yapıcam demiştim aynısını yaptım al sana şeker yüklemesi😁😂 ya çok korkmuştum o zaman kusucaksın filan demişlerdi
gullcannn Pnrsrcn Ben hem idrar kültürü hem de şeker yüklemesi kan tahlilleri vs aynı anda yaptırmıştım 160 lira ödemiştim. Içecek vs onlardandi haliyle