ebruaren ben pijama siparişi vermiştim bir karışıklık oldu yanlış ürün yollamışlardı benim aldığımdan daha ucuzdu sonra yetkili aradı beni para farkını karta geri iade edelim diye 10 tl mi neydi yalan olmasın bende gerek yok helal olsun dedim. Oda bu karışıklık karşılığı size sütyen yolluyalım dedi o şekilde gelniş oldu 😅