Meless berba87 benim 6gün önceden çıkmıştı hemen gidip kan vermiştim. Sende ver canım hiç olmazsa gününe kadar netleşir sağlıklı mı değil mi diye. 2 günde bir tekrarlicaksın çünkü kan testini
berba87 Meless ben bu ay ovülasyon testi kullanmıştım 2 gün özellikle pozitifti orda daha önceki aylar hiç takibini yapmıyordum 5 ay oldu spirali cıkartalı
berba87 GulcanDongel günümü bekliö tam net olsun diye bekliyorum aslında daha cok yeniyse kanda düşül çıkacak 2 gün sonra yine test isteyecekler diye
GulcanDongel berba87 peki öyle yapın o zaman, siz yine iki günde bir kan vermeye gidin sağlıklı ilerleme oluyor mu ona bakın 😊
ogluileannesi berba87 ayyy bende izinli olduğum günü bekliyorum boş yere niye akşam acile gitmiyorum 🤣 gebelik şüphem var test yaptırmak istiyorum diyip yaptırabilirim 🤲🏻