Tencere Kizlar pazartesi doğum yapicam bugün arayan herkes Zeynep ismini koyacağımız duyunca Zeynep mi ? Diye tepki verdi. Yani sanki başka bişey bulamadınız mi der gibi. Motivasyonum düştü açıkçası. Sizce çok mu siradan?
Sumeyye123_ Tencere hayırr bence çok güzel herkes bir kılıf uyduruyor her isme takmayın siz bende lina koydum kızımın adını herkes tepki gösterdi ilk şimdi herkes alıştı bence zeynep çok güzel bir isim
Zeynep_elam Tencere Zeynep ismi bence Cook güzel bende düşünüyorum ama yanına ikinci Bir isim daha olsun istiyorum
Krizantem_ Tencere Hiç de sıradan değil her dönem de kullanılan çok güzel bir isim hemde maneviyatı da var🌸. Sanırım yabanci isimlerine alıştılar manasiz uydurma adlara…
Tencere N-h-e123 artık insanlar sanki illa değişik biseyler bekliyor eski isimler özenilmemis sıradan geliyo demekki
[silindi] Tencere sıradan degil her zaman cok hos bir isim. Ama cok fazla olmasi da bi gerçek. Etrafimda zeynep diye kizi olmayan aile kalmadi benim
N-h-e123 [silindi] bende farklı ismin çocuğa eziyet olduğunu düşünüyorum. Benim adım Nihal ben küçükken Nihal isminde kimse yoktu ve bu beni çekimser yapıyordu hatta küçüklük işte parkta tanıştığım bir kıza adım Ayşe demiştim yalan söylemiştim 😅🥲
seldaaaaaaaaaa Tencere çok hoş bı isim canım bence ,insanlar ilgincler gerçekten bizde kızımıza deniz dusunuyoruz erkek ismi değil mi diyip burun kıvıranlar var onlara inat daha çok istiyorum bu ismi😄sen modunu düşürme
Tencere seldaaaaaaaaaa adıyla yaşasın ins. Bı an dusuverdi modum. Yoksa böyle tepkiler bekliyordum aslında. Sonuçta içimize ne sinerse onu koyuyoruz. 🌼
[silindi] Tencere her zaman zirvede olanlardan tabiki de cok guzel bir isim😊 ben sevde koymak istiyorum insaallah esimi ikna edebilirsem😊
Minnakkannesi Tencere yani sıradan demeyelim de aşırı yaygın bir isim Türkiye’de geçen sene en çok konan kız ismiymiş ve Türkiye’de en çok olan üçüncü isimmiş belki ondandır herkesin tepkisi benim sınıfımda bile üç tane Zeynep vardı soyisimleri ile sesleniyordum
Tencere Minnakkannesi yaygınlığı konusunda haklısınız. Ama tek bizde olsun diy bı düşüncem yok zaten. 🤗
hunilianne Tencere Zeynep’ten güzel isim mi var yahu. Asırlardır modası geçmeyen bir isim. Bakmayın şimdi konan isimlere bi kaç yıla unutulur giderler. Ama Zeynep hiç eskimez
gel_artik_bebegim Tencere sıradan isimler her zaman daha güzel ve kalıcıdır şahsen ben dönemlik popüler olan isimleri sevmiyorum bir ara ecrin ceylinler modaydi şimdi lina aseller ben klasik isimleri tercih ederim bence zeynep güzel bir isim ☺
[silindi] gel_artik_bebegim kesinlikle gercekten lina liya miya vs duyunca resmen sinirleniyorum koymak isteyenlerinde hevesini kirmak istemiyorum ama cok uydurma geliyor bana bu isimler. Farkli olsun derken turetiliyor ama neden farkli ve biricik olsun ki.