busegrr Sevgi_123 Yiğit✨ bi arkadaşımın oğluda yiğit ve çocuk çok akıllı çok sevecen 6 yaşında bence şu isim taşıyan öyledir olayları çok saçma
gel_artik_bebegim Sevgi_123 valla kuzenim var yiğit aşırı aşırı aşırı yaramaz halamla telefonda iki kelam edemiyoruz çok şımarık bir çocuk bence ne yiğit ne miran normalde yiğit derdim ama soğudum bu isimden😁
Sevgi_123 Mavi34 Ya bide şeyden çok korkuyorum annemin komşusunun oğlunun adı yiğit çok muzur Bi çocuk ona benzer mi acaba 🙄
1anne-2bebek Sevgi_123 ahaha 😀😀 boyle dediyseniz miran yiğit farketmez, iki türlüde benzeyecek sanki ☺️😍
Mavi34 Sevgi_123 yaa bende aynı isimdeki insanların birbirine benzediğini düşünürüm hep ama yiğit diye bildiğim bir çocuk yok
gel_artik_bebegim Sevgi_123 dünya kadar isim var illaki biri olur canım yiğit olmasın 😄 mesela kağan , mert , selim , doğukan tarzı yani ben olsam böyle koyarım yaramaz cocuklarnan uğraşamazsın boşver etme guzum😄
Sevgi_123 gel_artik_bebegim Ya bence isimle de pek alakası yok bazıları uysal oluyor bazıları yaramaz