Bende başka hastanede muane oluyorm ama ilk doğumları almıyorlarmış ve diğer hastanelerde çok uzak bana bu virüstede o kadar yol gidemiyorum araç değiştirmem gerekiyor doktorda doğum yapacağın hastanede kontrollerini yap demişti bende ne yapacağımı bilmiyorum acaba acilden sevk etmiyorlar mı