Hanımlar merhaba. 32. Haftamdayım bebek arabası bakıyorum ama sonra dedim ki alsam da şimdi kullanmayacağım. Bu arada pusetimiz var arkadaşımdan almıştım, onu kullanırım diye düşündüm üç beş ay. Kanguru da alırım. Kanguru ve pusetle 6 ay idare ederim diyorum siz ne dersiniz?