Melos1 Kızlar görüyorum internette felan gebelik ilerledikce foto cekilip yanında ayı ve bebişin hangi boyutta olduğu yazıyor nasıl yapılıyor programmı yoksa kendilerimi yapıyor? Beni aydınlatırsanız cok sevinirim