Kaderyerrr Kızlar ovülasyon testiyle gebe kaldığını öğrenen varmı. Arkadaşım adete altı gün kala ovülasyon testi yaptı ikinci çizgi bariz belli ovülasyonu da geçmişti bilgilendirir misiniz :)
Nurisss Kaderyerrr Bende öyle öğrendim 🙈🙈 Gebelik testim yoktu gecenin bi vakti saat 3 onunla öğrendim 🙈
Seymamisral Kaderyerrr bende ovulasyon testiyle öğrenmiştim yoktur inanmıyorum diyip 3 tane ovulasyon testi en sonunda gebelik testi yaptım 😂😂mucizeme kavuşmama sayılı günler kaldı allahın izniyle .. Bu arada Max çizgisi çok çok koyu çıkmıştı
aselnil20 Ben ovulasyon testi ile öğrendim ama adetim geçmişti evde o olduğu için onunla denedim ve çok aşırı koyuydu t çizgisi siyah gibiydi zaten kan verince de 440 çıkmıştı
Kaderyerrr Nurisss Allah kalbine göre versin canım sevindim adına :) adete kaç gün vardı ovülasyon testiyle öğrendiğinde
Burcu-2910 Kaderyerrr benımde adete 5 gün bar bende yaptım ovulasyon kasık agrım var diye benımde ikinci çizgi kızardı ve ilk ovulasyon testine başladığımda bile böle değildi hala beklemedeyim
Meyraninannesi Kaderyerrr ben adet günümde ovulasyon testiyle öğrendim. T çizgisi daha koyu olması Lazım.
Seymamisral Glbhr-97 evet zaten Bi anda belirdi beklemedim bile hiç allahım her isteyene nasip etsin inşallah