ecemp161013 Yaklaşık bir haftadır sag koltuk altimda sislik var ve çok acıyor neden olabilir 24 haftalik hamileyim
esraizmirli ecemp161013 benimde oldu hamilelikte genel cerrraha gittim ultrason falan çekildim çok şükür bişey yokmuş süt bezeleriyle alakalı dedi doktor büyük ihtimal sizinde öyledir doğum yaptım 9 gün önce bebeğim emdikçe şişlikte gitti az kaldı yani
Xna ecemp161013 aynı zamanlarda bende de olmuştu lenf bezlerimle ilgili sanıp endişelendim doktor süt kanallarıyla ilgili dedi, endişelenmeyin. O haftalarda çok normal
ilgin22 ecemp161013 genelde kötü huylu olduğunda pek ağrı olmaz. Yinede bir doktorunuza gösterin büyük ihtimal süt bezesi olmuş olabilir doktorun görmesinde fayda var en yakın zamanda ☺️
Eymirinannesi Her iki gebeliğimde de oldu. Kadın doğum drum elleme süt bezleri dedi. Sonra geçti zaten
ecemp161013 ilgin22 oyle mi bende agrili diye korkmuştum asıl icim rahatladi pazartesi kontrolde sorcam teşekkürler
ilgin22 ecemp161013 istisna olabilir ama kendini korkutma derim ☺️ Büyük ihtimal bezerdir sık oluyor bezeler bu dönemde çünkü inşallah önemsiz bir şeydir yinede kendin müdahale etme ☺️