Kızlar adetime 1 gün kaldı uygulamaya göre 3 haftalık zayıf biriyim erken gebelik testi yaptım negatif çıktı zayıflığımdan dolayı horöan salgılanmamış, geç döllenme, veya 3 hafta daha erken olabilirmi yani Hamile olma ihtimalim olabilirmi yoksa testler yanlış çıkmazmı