gayenecip illaki üzüldüğün mutsuzluk duyduğun bişeyler olacak 40 hafta yani kısa bir süre değil ki engelleyemezsin bu durumu mutlaka ağladığın günlerin olacak. Bide bunun için ayrıca üzülme stres yapma. İlk zamanlar hormonlar tavan yapıyordu benim her şeye ağlıyordum 😄 şimdi geçti çok şükür. Ağlamak rahatlatıyordu. Olabiliyor böyle şeyler.. kendini psikolojik olarak harap etme bu daha kötü. Hiçbir şey olmaz 😊😊