Kaderyerrr benim kistlerim vardı çikolata kisti ve diğer basit kistler 1,5 sene çocuk olmadı ovulasyon testini sipariş vermiştim o zamanda adettimin biteli 10. Günüydü o gün yaptım testim koyu çıktı ikinci gün yaptım yine koyu çıktı üçüncü gün yaptım silik çıktı sadece o üç günü değerlendirdik testim silikleştiği için artık test yapmadım dedim adet oliyim ondan sonra yine yaparım 30 ovulasyon testinden sadece üç tanesini tek kullandım çünkü hiç umudum yoktu iki ay içinde gebelik olmasaydı aşılama yapacaktım doktorum yönlendirdi çünkü normal biraz zor dedi süt hormunum da yüksekti iki yumurta da çikolata kisti vardı, arada iki hafta geçti sabah birden bire midem bulanmaya başladı umursamadım akşam tekrardan bulanınca akşam saat 1 de erken gebelik testi yaptım ve çift çizgi sabah kan verdim pozitif çıktı eşimle ben hala inanmıyorduk çok şükür Rabbim mücizemi nasip etti şuan kızımla 18+0 haftalık olduk Rabbim isteyen bekleyen herkese böyle ani sürprizler yaşatsın Rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın 🤲🏻😊