5 yaşımdan beri var bende, bütün karnım kasıklarım sedefti, kaşıntıdan mahvolurdum, ne doktorlara gittik geçmedi, lisede kendiliğinden geçti , daha dışa dönükleştiğim geçtiğini düşündük hep.. sonrasında sadece eklem yerlerimde ve kulağımda kaldı, hamilelik vücudumdakilere etki etmedi ama kafamda çıktı :( kafanıza çok takmayın inşallah geçer hemencecik