balbocegimm Zumra-54 ahh cnm ayni ben kendimi gördüm benimde 3.gebeligim 2 gebeligimde cok rahat ve sorunsuz gecti ama bu 4 haftadan beei asiri bulanti kusma herseyden tiksinme serumlarla ayakta durdum 15 haftalığım yeni yeni gecmeye başladı ara cok hafif bulantı oluyor oda cok rahatsiz etmiyor
Zumra-54 balbocegimm okadarına razıyım vlla ayaklansam yeter annemde kalıyoruz evimize geççek kadar iyi hissetsem şükredicem 😌
Aysenurba 10+0 olduk canim bizde ama kötü geçiyor malesef mutfak iptal bende annemde laliyorum yaptıklarını az yemeye çalışıyorum ama hic bir seyin tadi yok diger gebeliklerimde 12 13 lerde gecmisti o haftaları bekliyorum artik
Mucizepamugum balbocegimm tesekkur ederim canim ❤21 haftaligiz ben haftaya nasip olursa 5 ay bitmis 6.ayı doldurmaya basliyorum yani ☺
Zezz Zumra-54 uyuyamiyprum calar saat gibi ise gitmeye alismisim uyaniyorum..gun icimdede uyuyamiyorum
Ozge-1121 Zumra-54 evet canımm inş sende de fayda eder bende fenaydım cunku ılk zofer vermisti doktorum o fayda etmeyınce bunu verdi şak diye kesiyor hemen bulantımı
Bbbsrr Zumra-54 suyu hic mi icemiyorsunuz bende ayninsorunu yasiyorum psikolojim bozuldu artik cocuk susuz kalicak diye
Bbbsrr Zumra-54 Zumra-54 idrar enfeksiyonu oldunuzmu peki susuzlukdan ben çay icmeye calisiyorum zorla ama suyu agzima alinca kusuyorum hic icemiyorum ya😪