Zezz Zumra-54 uyuyamiyprum calar saat gibi ise gitmeye alismisim uyaniyorum..gun icimdede uyuyamiyorum
minikprensimmm123 Zumra-54 Ben 5 haftalıkken başladım ki kusmaya bulantıya 16+5 haftalık olduk daha tam gaz devam ediyor 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️
betul__ minikprensimmm123 peki bebeginizin gelsiimine.kotu bi etkisi oldu mu cnm ben de berbat haldeyim beslenemez diye korkuyorm
betul__ Dilarasaban cnm bende benzer post actim ben de oluyorum 15 haftaya yaklastim hala gecmedi hicbise yiyemiyorum feci kusuyorum :(((
Zumra-54 betul__ yani ben ağzıma su bile koyamıyorum canım perşembe günü gittim BM bsey demeden doktorum suyun flnda gayet iyi diyince mutlu oldum RABBİM koruyo bile isteye yaptgmz bsey yokki
minikprensimmm123 betul__ Yok canım bende öyle kendimi çok suçlu gibi hissediyorum ama şükür gelişimi güzel ne kadar bulantım olsa da fındık badem ceviz onları bol yiyorum ve hergün yatmadan yoğurta biraz ekmek katıp tuz atıp onu yiyorum sade yoğurtu yiyemiyorum
irmsm Zumra-54 ilk 3 ay kusmaktan 8 kilo verdim sonrada maşşalh durduramadı kimse beni bir iştaah açıldı 31+4 olduk şimdi şükür 🙏
Bbbsrr Zumra-54 suyu hic mi icemiyorsunuz bende ayninsorunu yasiyorum psikolojim bozuldu artik cocuk susuz kalicak diye
betul__ minikprensimmm123 hii onlar en faydali seyler cnm ben onlari da meyve de yiyemiyorum maalesef ki
Zemheriiiiiiii Zumra-54 17. Haftada geçti malesef çoook nadir olarak da bazen ara ara olabilir ama tabi herkeste aynı olmaz🤍
Ozge-1121 Zumra-54 doktoruna soyle prilam dr yazsın bende cok fecıydım o ılac gercekten ıyı geldı metpamıt ben hamıle degılken bıle mıde bulantımı gecırmıyordu