Merhaba hanımlar, klomen artı çatlatma iğnesi kullandım. 4 nisan adet tarihinde.
İğnenin yapılma tarihi 16 nisan dı. Bugün tam 15 gün oldu. Evde bir gebelik testi vardı sabah hemen yaptım silik 2. Çizgi çıktı 😍 Hamile miyim yoksa kimyasal gebelik mi kafayı Yicemmm görüşlerinizi alabilir miyim pazartesi kan vereceğim kesin olsun diye ama dayanamıyorum