Haticecakirr Kızlar naptınız durumlarınız nasıl detaylı usg için gün aldınız mı, bulantılarınız baş dönmeleriniz geçti mi hamileliğin balayını yaşamaya başladınız mı 🌸
zeytinkiz Haticecakirr 21+5 Haftamdayım hep balayındayım 🤗 şükür mide bulantım olmadı. Detaylı ultrasona 3 gün önce girdik suan herşey yolunda 🤗
Zezz Haticecakirr 20+2 oldum 17 gun evdeyim canim sıkılıyor calisirken korona olcam diye korkuyorum bu son zan dilimo zor gececek galiba
[silindi] Haticecakirr valla başından beri balayındayım desem yeridir çok şükür sadece bir dönem ishal olayım oldu onuda bol su ve serumla atlattım çok şükür,
Burcunur__ Haticecakirr 19+5 haftalığız cinsiyetimizi 5 gün önce öğrendik ☺️ Balayındayız şükür herşey güzel gidiyor . Sizin doktorun tahmini kızdı bi değişiklik olmadı dimi ☺️
Haticecakirr zeytinkiz maşallah ne güzel 😂 bende bi gün balayı yaşıyorum diğer gün yine aynı sanırım doğum yapana kadar böyle çekicem 😂
Yaseminatik57 zeytinkiz. Devlet hastanesindemi girdiniz yada devlet hastanesinde nasıl gün alıyosunuz detaylı ultrason için ben ikiz gebeyim 19 haftalık ilk olduğu için hiçbişey bilmiyorun yardımcı olurmusunuz❤
Haticecakirr Zezz malesef öyle ama bence evde olmanız çok güzel bence tadını çıkarın zorunlu izin bile kullanmamıza fırsat vermiyorlar 🤷♀️
Sevgi_123 Zezz 20+2 yim bu kadar tesadüf olabilir🙄😅 detaylıya girmicem düşünmüyorum bide bazen karnımın içi acıyor gibi hissediyorum sizde de oluyor mu acaba
zeytinkiz Haticecakirr bünye meselesi bende ilk zmanalar ne zaman bulantım başlayacak diye beklıodum 😆 baktım olmuyor yapacak bişey yok 😆🤗
Zezz Haticecakirr yani cok sevindim sitede oturuyorum kapinin onime iniyorum..esim ama calisiyo risk hep var dikkatliyiz ama bakalim eylul annesi olcam nasipse..ins rahat geciririm
Haticecakirr zeytinkiz kesinlikle benim gebelikten önce de çok bulantım olurdu sanırım benim bünyem bulantılarla yaşamaya mecbur 😂😂
Yasoo96 21+2yim. Ben bayadir balayindayim 😂.cok sukur sikintim yok hic.detayli da iyi cikti. Boyle gidiyoruz bakalim.darisi 3.trimestera 🤷🏻♀️
Haticecakirr [silindi] maşallah ne güzel 🌸 herkes böyle şanslı olamıyor malesef 😁 inşallah sağlıkla kucağınıza alırsınız bebeğinizi 🌸
fatmakolay 20+3 deyim benim bulantılar da geçmedi devam ediyor midem yanmaya başlıyor sonra çıkartıyorum detaylıya daha girmedim ayın 10 nunda randevum var Ben o balayı dönemi hiç yaşayamacağım galiba biraz ayakta kalınca belime kasıklarıma ağrı giriyor.
Haticecakirr fatmakolay Allah yardımcınız olsun gerçekten çok zor 🌸 inşallah ilerleyen haftalarda kendinize gelirsiniz 🌸
Haticecakirr Burcunur__ yok 17.Haftada kız dedi yanılma ihtimalim çok düşük dedi 😂 sonrasında da gitmedim işte 22 de detaylı var bakalım umarım değişmez sizin minişin cinsiyeti nedir 😁
Haticecakirr [silindi] ayy inşallah geçer bir an önce 😂 herkesin derdi farklı olmaya başlamış 😂ilk haftalar genelde herkesin ki aynı oluyordu 😂