Merhaba 🙏🏻 Hayırlı ramazanlar öncelikle . 7 buçuk aylık hamileyim . Kayınpederim covid pozitif çıktı maalesef . Ben ve eşimde yaklaşık 1 haftadır onlarda kalıyorduk . Şimdi karantinaya alındık . Ne yapmam gerekiyor . Test bize yapılmadı . İlaçta bana verilmedi hamile olduğum için . Bi yardımcı olur musunuz 🙏🏻 Allah razı olsun şimdiden çok teşekkürler 🙏🏻