byanyldz Hanımlar gebelikte akıntı sorunu yaşadınızmı ? Bu süreç ne kadar devam ediyo bilenler cevap verebilirmi acaba
MDT byanyldz Benim neredeyse başından beri renksiz baya yoğun bir akıntım var oldukça rahatsız edici. Doktoruma söyledim bazı kişilerde olabilir. Tahlillerin temiz dedi.
Busenurgzgn byanyldz benim sürekli olmakta beyaz süt gibi kokusuz akıntı bazen yoğun bazen normal geliyor ama bu durum doğal bi durum ☺️
byanyldz MDT benim de oluyo çok afedersiniz sürekli iç çmaşır değiştirmek zorunda kalıyorum çok rahatsız edici bi durum
ebryy MDT başından beri beyaz sümüğümsü bi akıntım var, ilk gebeliğimde suyum azdı bunda da hep öyle mi acaba diye düşündüm ama şükür öyle çıkmadı.şu an 38+1 im ve hala o akıntım devam ediyor.
MDT byanyldz evet saat başı çamaşır değiştirsem yeridir. Ben ara ara günlük ped kullanıyorum ama sürekli kullanmıyorum enfeksiyona sebep olabiliyor çünkü.
M7927 Benimde beyaz süt gbi kokusuz oluyo yesilde oldu doktorum normal demisti enfeksiyon kendini belli ediyo zaten
MDT ebryy ben de 28+4 üm aynı akıntı hala devam. Benim de suyum falan normal. Fizyolojik bir şey demek ki. Annem akıntın olması bir anlamda iyi içinde iltihap falan varsa akar temizlenir diyor. Haklı bir bakış açısı olabilir.