Arkadaşlar en geç 2 hafta içinde doğum yapacağım. Ben normal doğum diye umarken sezaryen olacağım büyük ihtimalle. Anneme de ona göre gelirsin demiştim ama tam kapanma başladı.
Şimdi annemin yanıma gelmesi için valilikten izin alması gerekiyor sanırım. Ama hasta refakatcisi olacağı için daha farkli bir şeyler yapmasına gerek var mı acaba? Mesela doktorun yazacağı bir bilgilendirme kağıdı vs lazım olur mu?