Sweetbabyd benim başımdan kimyasal gebelik olayı geçti.. 4 haftalıkken 50 ile başlayan değerim 7. haftaya geldiğimde 900 ü anca buşmuştu.. 7. haftaya geldiğimde keseyi vajinal ultrasonla gördük. Doktor 4 haftalık görünüyor, düşük yapıcaksın dedi. Muyaneden sonra lekelendim sonra kanamaya döndü ve düştü..