mavibahar bende 37. Haftamdayim sol böbreğim bir kac gündür cok ağrıyor. Doktoruma soyledim bebege bakarken ultrasonla bobreklerime de baktı bir sorun görmedi büyük ihtimal bebegin buyumesine bagli yaptığı baskidan kaynaklı bir ağrıdır dedi. Ama benim idrar testimde idrarimda kan çıktı kum döküyor da olabilirsin dedi yani ikiside bir ihtimal ama baktiginda böbreğimde sorun görmedi ara ara agrimaya devam ediyor ne tarafıma yatsam ağrıyor. İlac vermicem bu ağrı için çünkü normal dedi.🙂