Ben de doğurdum 😎
Çarşamba günü Spinal anestezi ile doğum yaptım. Hamilelik sürecim çok iyiydi aslında ama son zamanlarda bebişim kilo almamaya başladı 4 hafta geriden geliyordu doktorum almamız gerektiğini söyledi. Doktoruma güvenim sonsuzdur kabul ettim hemen. Bir gün beklemek istedim eşyalarım tam değildi onları ayarladım vs. Çarşamba günü kuzuşuma kavuşmak için hastaneye gittim yatışım yapıldı hemşireler falan çok ilgiliydi sağolsunlar. Saat 1.30 da ameliyathaneye gittim. Sakindim hep hiç paniklemedim ne olup biteceğini sordum yanımdaki hemşireye o da anlattı. Spinal de zorluk yaşadım sedyede ayaklarımı bağdaş kurmuştum sarkıtmadım sanırım o yüzden sondayı uyuştuktan sonra taktılar. Çoğu hikayede ameliyat sırasında mide bulantısı baş ağrısı olduğunu okudum ama çok şükür öyle bir sorun yaşamadım. Kendimi hep sakin tutmaya çalıştım başardım da 💪🏻 sonra bebişimin sesini duydum solunum sıkıntısı varmış yanımda çok tutmadılar hemen götürdüler. Dikiş sırasında çok sıkıldım etrafımı falan izledim. Uykum geldi ama o nasıl kafa uyumak istiyorsun uyuyamıyorsun sıkılıyorsun konuşamıyorsun falan 😂 çok şükür bitti önümdeki yeşil şeyi kaldırdılar baktım benim bacak hemşirenin omzunda beni Bi gülme tuttu 😂😂 hemşire hayırdır falan dedi bende o omzundaki benim bacak mı dedim evet dedi öyle Bi gülüştük 😂 şükürler olsun ayaklarımdaki uyuşukluk tam geçmeden gazımı çıkardım. Yaklaşık 8-10 saat sonra sondamı çıkardılar hiç acımadı ve ayağa kalktım. Kalkış sırasında Canım acıdı gerçekten zor Bi kalkış ama moral çok önemli o sırada da gene baş dönmesi vs yaşamadım. Yarım saat sonra da tuvalete çıktım. Her şey güzeldi. Çocumm hastaneyi pek sevdi orda kalmak istedi bende dedim 1 hafta kal 😜 şuan orda şükürler olsun sağlığı çok iyi çarşamba günü almaya gidicez Allah nasip ederse.
Sorularınız varsa cevaplayabilirim 💓