Omrmrv canım bol bol dua et korkma, üzülme bak sana anlatayım ben de gebeyken isviçre de okuyan büyük bir hoca yarık dudak tehşisi koydu bana çok ağladım çok üzüldüm, dua ettim bol bol, sonra son ay başka doktora gittim bana dedi ki yarık dudak burna doğru olur bu görünen yarık değil dedi, gerçekten de öyle oldu doğduğun da bin şükür dudağında sorun yoktu, o yüzden umudunu kaybetme dua et ultrasyonda doktorlar çoğu zaman yanılıyorlar, kendimi üzme hem öyle doğsa bile çok şükür düzeltilebilir, rabbim başka bişey vermesin🌸