Merve3460 Kızlar bu ödemleri ne yapacağız ya 33 haftalıgım erken doğum riski var dedi doktorum o yüzden hareketsiz kaldım ve iyice şiştim korkuyrm hiç atamıycam die ödem için yapdığınız birşeyler var mı.?
Merve3460 Yaprakdokumusever suyu bende içiyrm da hareket yok maalesef çok fazla ödem oldu doğumdan snra kalır diye çok korkuyrm