Cndntnr Kızlar 16+5 haftamdayım ilk gebeliğim ama hala hissetmedim bebeğimi🤷🏻♀️ Doktor 20.haftaya kadar hissetmezsin demişti. Benim gibi olan var mı ben mi erkenden pinpirikleniyorum malum ilk olunca🙈
Krizantem_ Cndntnr Ilk olunca 20de hissediliyormus hatta gecedebiliyormus. Ben 16da hissettim doktorum 17de hissedersin demişti bana. benim de ilk ama ben zayıf hamile kaldım ondan erken hissetmiş olabilirim kilo bile etki edebiliyor.
[silindi] Cndntnr daha hissetmezsin bnde 20.haftamda hissetmeye başladım ve şu an durduramıyorum 😂😂futbolcu olcaz sanırım
Defne28 16 haftadan sonra cok ufak pıt pıt lar olmuştu bende 20 den sonra sanki birden kocaman bebek olmuş gibi baya baya his ettim. Şimdi 34 üz ve kaburgalarımı heryerimi eziyor resmen😧
Fatos_teke46 Cndntnr normal bnmde ilk gebeliğim 17.haftada hissettm şimdi 19+5 dün gece bir tekme yedim çok sert bir tekmeydi sanki 😁🙈 sizde belki hissederseniz bir kaç güne 😍