Mavis06 bizde de durumlar aynı. Bugün üçüncü gün emmiyor. Doğduğu gün bir iki kez çekti sonra emmedi. Gebelik şekerim vardı uzun süre emmeyince onunda şekeri düştü mama verdiler. Mamayı içince hiç emmek istemedi. Yani göğsü tutuyor bir iki kere vakumluyor sonra göğüste uyuyor yada bakınıyor. Aç olsa bile vakumlamaya devam etmiyor. Silikon göğüs ucu aldık eczaneden. Onunla biraz daha emiyor. Çok değil ama iki kez değil on kez vakumluyor gibi düşünebilirsiniz. Hala sağıyorum yetmediğim yerde mama takviyesi yapıyorum mecbur ama inşallah böyle böyle de alışacak diyorum. Bizimkiler kısa sürsün inşallah ama kuzenim iki ayın sonunda emzirmeyi başarabilmişti, hiç pes etmedi. Ne olur sizde pes etmeyin. Allah yardımcımız olsun.