Merhaba güzel anneler temmuz sonu doğumum
Olacak insallah siz hangi hastanede doğum yaptınız veya doğum yapmayı düşünüyorsunuz? Doktorunuz kim dogumu ne kadara yapıyorlar? Sezeryan mi normal mi yaptınız/ yapacaksıniz? Bilgi veren herkese şimdiden teşekkür ediyorum 🌸