Dilara06 doğum sancısını anlamamak mümkün değil diyorlar mesela en son ne zaman kontrole gittin açıklık varmıydı nişan falan geldimi ıslaklıklar genelde sızıntı oluyor ama o suyun gelmesi değilmiş boşaldığını hissedermişsin bacaklarından direk süzülürmüş ılık 24 saatte bir o sızıntılar doluyor dediler ama doktorunu ara tarif et o yönlendirir açıklık yoksa hiç ufak ağrılar için çağırmaz seni bol bol yürü sancını ne kadar evde geçirirsen o kadar iyi ilk doğumsa tabiki ılık duş al rahatlarsın