Bsraao benim prolaktinim 720 çıkmıştı endokrinolojiye gittim dostinex kullandım 1 sene MR da da hiç bi şekilde kitle çıkmadı ilacı bıraktım değerim tekrar yükselmedi tamamen kestik 1 sene sonra hamile kaldım,bazı doktorlarımız konuşmayı ne yazık ki bilemiyor.🤷♀️