Lulemom kızlar sizce nasıl olmuş. Kendim yaptım. İp sarkan yerler çok mu boş sizce. Ponpon yada yıldız tarzı bişi mi sarkıtsam misina ipine dizip. Fikirlerinizi bekliyorum çok kararsız kaldım.
milena11 Lulemom yine makrome den yaprak yapabilirsin gökkuşağının içindeki renklerden ama güzel olmuş ellerine sağlık
Busra2706 Lulemom elinize sağlık çok güzel olmuş iplerin uçlarına bir şeyler takabilirsiniz elinizde ne varsa artık :)
sumeyyee28 Lulemom Ellerinize sağlık çok güzel gözüküyo el emeği göz nuru evet ip sarkan yerler biraz boş duruyo orayı dediğiniz gibi deneseniz daha da güzel olabilir emeğinize sağlık 🤗
zeytinkiz Lulemom cok güzel olmus sarkan ipleri tarayıp açabilirsiniz daha şık durur sanki uc kısmını da üçgen kesebilirsiniz. Boş kalsın istemiyorsanız küçğk yapraklar yapıp 3 tane farklı renk onlarıda iplerin üst kısmına koyabilirsin 🤗
Busbushatun Lulemom canm eger ucuna bseu koymıcaksan azıcık daha kısaltabılırsın ama ben olsam boylarını bazılarını uzun bazılarını kısa olacak sekılde keser uclarına ponpn koyardım