Aysen9595 Esra_Ekinci 11 hafta 4 günlüğüm bende merk edyrm öğrenen var mı 2li taramam var pazartesi inşallah tahmin ederler
sena17 Esra_Ekinci 11+5 im doktorum %80 kız dedi ancak 3 hafta sonra netleşir yanılma payı yüksek bu haftalarda dedi ❤️
Meliiil23 sena17 bizde 14+3 uz geçen hafta kontrole gittiğimde %90 kız demişti bu hafta erkek olduğunu öğrendik 🥰
sena17 Meliiil23 🙈🙈içime hep kız doğuyor 11 aylık minik oğlum var ,nasip bakalım bizim değişecek mi 🥰
Meliiil23 sena17 bende hep kız diyordum hatta baya kız kıyafetleri falan almıştım erkek olduğunu duyunca çok şaşırdım hatta ama hayırlısı olsun şimdide ogluşuma alacağım hep 🥰☺️
Haticecakirr Meliiil23 kaç haftalıkken cinsiyetiniz değişti 😂19 haftalığız hala korkuyorum değişcek diye
prensimibeklerkenn Esra_Ekinci 10+6da tahmin öğrendik iki gün önce tekrar kontrolüm vardı 14+0 da oğluşum değişmedi bakalım suanda 14+2yiz😂