Alyaesmaa Merhaba kızlar 20haftalık hamileyim bebeğim hareket edince çok ağrım oluyor ayağımı kafasımı bilmiyorum biryerini bastırıyor karnımda sertlik oluyor çok acıtıyor az ovunca geçiyor sizdede var mı acaba bu durumu yaşayan?
Serpil-3 Alyaesmaa daha dur yeni başlıyor 😂ayaklarını bir dayıyor bir toplanıyor nefesin kesiliyor hele bide aşağı aşağı vurması off off ama çok güzel annelik zor