EdanrAy Dün eşim aldı. Ama bebegim onu ictikten sonra cok rahatsizlandi. sabaha kadar uyumadi. 900 gr almis bide napicam ben bu mamayi 😣
Meloss37 EdanrAy kullanmıycaksan sağlıkocağına götür canım durumu olmayan Birine veriyorlar mama kullanan Bi bebek vardır elbet
Busbushatun EdanrAy fıyatı uygun ama pek guzl olmadıgını duyduum bu mamanın canım gaz yapmıştır muhtemelen hıpp organıc tavsıye ederımm